Gå til innhold
Arkivverket

[#63539] Mekkolina Baruksdatter f. ca. 1827, Meløy, Nordland


Gjest Arne Kjell Øverland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Kjell Øverland

Er på jakt etter Mekkolina Baruksdatter f. ca. 1827 og som var gift med Kornelius Olsen BolgenFinner henne både i 1865 og 1975 folketellingen, men har problemer med å finne henne født i 1827I klokkarboka [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17111&idx_id=17111&uid=ny&idx_side=-48>LenkeØverst på venstre side født 26 janaur 1827 står det en Michellina ChristinaEr det noen som klarer å tyde hva det står her, er spesielt på jakt etter hennes foreldreI kirkeboka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Kan det være henne som er døpt her i 1829? Far Baro Nielsen. Kildeinformasjon: Nordland fylke, Meløy i Rødøy, Ministerialbok nr. 841A06 /2 (1825-1844), Fødte og døpte 1829, side 122. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Kjell Øverland

Dere er da fantastiske begge to, flott da er jeg litt videre.Baro er jo et sjeldent navn og er jeg heldig finner jeg mer, legg merke til at hun var tvilling og broren står ovenfor Niels PederKlarer dere å tyde navn på fadderne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.