Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Arne Kjell Øverland

[#63539] Mekkolina Baruksdatter f. ca. 1827, Meløy, Nordland

Recommended Posts

Er på jakt etter Mekkolina Baruksdatter f. ca. 1827 og som var gift med Kornelius Olsen BolgenFinner henne både i 1865 og 1975 folketellingen, men har problemer med å finne henne født i 1827I klokkarboka [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17111&idx_id=17111&uid=ny&idx_side=-48>LenkeØverst på venstre side født 26 janaur 1827 står det en Michellina ChristinaEr det noen som klarer å tyde hva det står her, er spesielt på jakt etter hennes foreldreI kirkeboka

Guest Kirsti Rye

Kan det være henne som er døpt her i 1829? Far Baro Nielsen. Kildeinformasjon: Nordland fylke, Meløy i Rødøy, Ministerialbok nr. 841A06 /2 (1825-1844), Fødte og døpte 1829, side 122. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Guest Berit Knudsen

Jeg fant den samme som Kirsti, nr.4. Denne Mickeline er født på Bolgen, og det høres jo riktig ut.

Dere er da fantastiske begge to, flott da er jeg litt videre.Baro er jo et sjeldent navn og er jeg heldig finner jeg mer, legg merke til at hun var tvilling og broren står ovenfor Niels PederKlarer dere å tyde navn på fadderne ?

Guest Berit Knudsen

Baro ble i det minste brukt en del i N-Trøndelag. Men det ble nok brukt en del andre steder også.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.