Gå til innhold
Arkivverket

[#63545] Bergen og Lærdalsøren


Gjest Håkon Aasheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Håkon Aasheim

Smed Bertin Johan Monsen, f.1885, gift 12.10.1907 i Nykirken med Britha Nilsdtr., f. 1888 i Lærdal.Eg leitar etter denne Britha sitt opphav. Og har funne eit rimeleg bra alternativ. Men ei godkjend kopling klarar eg ikkje finna.Ei Brita Nilsdtr. vart ektefødd 4.10.1888 som dtr. af 'Strandsidder' N/ils Halversen, f. 1832, og Anne Gullicksdtr., f. 1859. Dei budde då på 'Lærdalsøren'.Desse foreldra fann eg og vigde den 16.2.1887. Handelskar, busett Lærdalsøren, Nils Halversen (hans 2ndre gifte), f. 1832 Lærdalsøren, og Anne Gullichsdtr. (hennas 1ste gifte), f. 1859 Selthun?Nils var son til Handelsmann H. Bendikhsen (Bendichsen). Og Anne dtr. til 'Ungk.'? G/ullich Anfinsen.Er det mogeleg å finna svar på om desse 2 Brita'ene er same person?Med takk og venleg helsing - Håkon Aasheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Ved folketelling 1900 finner jeg kun en Brita Nilsdatter som er født i Lærdal 1888 :Lenke Det må vel være samme Brita som du har funnet født 04.10 1888 ? Men jeg har ikke funnet utflytting på henne enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Det står jo ved vigsla at faren hennar heiter Nils Halvorsen og var strandsitjar (nr. 200): Permanent sidelenke: LenkeSå eg trur du kan vere sikker på at du har kopla rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.