Gå til innhold
Arkivverket

[#63564] Etterlyser 3 søsken


Gjest Tordis Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tordis Johnsen

Hallo! Jeg har hatt etterlysninger i 2 aviser på helgeland uten og få noe respons, kanskje jeg har bedre lykke her.Albert Kristian Pedersen, f. 20.02.1875 i Tjøtta giftet seg 7.10.1900 i Tjøtta kirke med Pauline Marie Mathisdtr. f. 1867 i Mosjøen.Petra Olea Pedersdtr. f. 09.05.1883 i Tjøtta.Kristine Pedersdtr. f. 21.09.1885 i Tjøtta. Giftet seg 28.12.1902 i Tjøtta kirke med Karl Johan Johnsen f. 1874.Jeg forsøker å finne ut hvor det ble av Albert, Petra og Kristine? Fikk de barn etc.Krysser fingrene.Med vennlig hilsenTordis Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Hei Albert finner du jo i 1900 tellingene gift med Paulino Marie Mathiasdatter født 1867 i Tjøtta.Ingen barn funnet enda.Men skal lete litt til.Mvh.Lisbeth Wangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Petra Olea blir konfirmert i Tjøtta i 1899, nr. 25: Kildeinformasjon: Nordland fylke, Tjøtta i Tjøtta, Klokkerbok nr. 817C03 (1884-1920), Konfirmerte 1898, side 234. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=10037&idx_id=10037&uid=ny&idx_side=-208>Lenke Permanent bildelenke: LenkeDa er det kanskje henne vi finner i ft 1900 som tjænestepige i Bodø, som Petra Jakobsen, ved konfirmasjonen heter faren Peder Kristian Jakobsen Halsan:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Johnsen

Hallo!Jeg hvet ikke om det er noe å kommentere. Men jeg har opplevd i det siste og få svar på ting jeg ikke spør om. Det er hva som skjedde etter 1902 med disse søskene jeg prøver å finne ut om.Håper noen finner noe.mvh Tordis Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Det kan hende de som vil hjelpe deg vil prøve å danne seg et bilde av objektet, og starte på litt bredt grunnlag og at dette oppleves som 'ting det ikke er spurt om', jeg vet ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.