Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Bodil Ed Iversen

[#63578] Hjelp, hva står det her?

Recommended Posts

Guest Bodil Ed Iversen

Her har jeg gitt opp. Noen som kan tyde den øverste ekteskapsinnførselen? Bruden er Elen Nilsdtr. ?, brudgommen er også Nilsen, kan han hete Andreas? Hva står det ellers?

Guest Jon Erik Berg-Hansen

Det har jeg også! HVOR står dette, da!

Guest Bodil Ed Iversen

Beklager, fikk problemer med lenkenPermanent sidelenke: Lenke

Guest Jon Erik Berg-Hansen

Ja, nå er vi iallfall på Skjervøy - men foreløpig blant døpte!

Guest Bodil Ed Iversen

Får ikke lagt inn rigtig lenke. Spørsmålet gjelder viede. Skjervøy i Troms, Minsterialbok 1817-1820, ekteviede, øverst på side 62. Så da håper jeg fortsatt på hjelp.

Guest Randi Haugros

Prøver med lenke til vielsen for Claus eller Olaus Nielsen og Elen Nielsdtr, han 64 aar og hun 31 aar (det er det jeg klarer å lese nå): Kildeinformasjon: Troms fylke, Skjervøy, Ministerialbok nr. 3 (1817-1820), Ekteviede 1820, side 62-63. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9730&idx_id=9730&uid=ny&idx_side=-36>Lenke Permanent bildelenke:

Guest erling t. endresen

Står det Ravelsnæs etter enkemannen på 65 år, og er det denne mannen som gifter seg på nytt?Lenke

Guest Bodil Ed Iversen

Takk for god hjelp, men det var nok feil brudgom denne gangen. Jeg får søke videre for å se om en Elen Nilsdtr. gifter seg med en Anreas Nilsen i denne perioden

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.