Gå til innhold
Arkivverket

[#63578] Hjelp, hva står det her?


Gjest Bodil Ed Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bodil Ed Iversen

Her har jeg gitt opp. Noen som kan tyde den øverste ekteskapsinnførselen? Bruden er Elen Nilsdtr. ?, brudgommen er også Nilsen, kan han hete Andreas? Hva står det ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodil Ed Iversen

Får ikke lagt inn rigtig lenke. Spørsmålet gjelder viede. Skjervøy i Troms, Minsterialbok 1817-1820, ekteviede, øverst på side 62. Så da håper jeg fortsatt på hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Prøver med lenke til vielsen for Claus eller Olaus Nielsen og Elen Nielsdtr, han 64 aar og hun 31 aar (det er det jeg klarer å lese nå): Kildeinformasjon: Troms fylke, Skjervøy, Ministerialbok nr. 3 (1817-1820), Ekteviede 1820, side 62-63. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9730&idx_id=9730&uid=ny&idx_side=-36>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodil Ed Iversen

Takk for god hjelp, men det var nok feil brudgom denne gangen. Jeg får søke videre for å se om en Elen Nilsdtr. gifter seg med en Anreas Nilsen i denne perioden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.