Gå til innhold
Arkivverket

[#63603] Dato?


Gjest Gaute Zøllner
 Del

Recommended Posts

Gjest Tordis Johnsen

Hallo! Hvis du går inn på google og søker på eldre kalendre så finner du et nettsted med oversikt over gamle kalendre. Jeg var inne for en stund siden, men glemte selvsagt og skrive opp adressen. Var inne å søkte nå, men fant den ikke. Men prøv og søk, det var morsomt å se.Med vennlig hilsen Tordis Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

Hei Lenken fra (2) og (5) fører til samme sted. Og der fant jeg rette dato. Kirkelige festdager har jeg også i en bok. Tusen takk alle sammen, Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Om du kommer til samme sted så ta og kopier adressen og du finner ut at det ikke er samme sted lenkene fører til. Har du husket å oppdatere siden, muligens en av feilene ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Zøllner

Hei Arne B. Da jeg kom til siden til (2) så valgte jeg 'gå til Dansk kalender 1500 - 2009. Så jeg fant det jeg var ute etter. Gaute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.