Gå til innhold
Arkivverket

[#63631] Lisø Familie, Vaernes, Nedre Stjørdal NT 1900's


Gjest Margaret Miller
 Del

Recommended Posts

Gjest Margaret Miller

En skilt dame, Elly Johanna Lisø f. 1899, kom til Nedre Stjordal med barn. En het Harald f. 1920 Brønnøysund d. 1985. Barna hadde en farsøster, Petra Lisø, f. 1869 d. 1969 Nedre Stjørdal (fra Gravminner i Norge). Kan noen si om hun var ugift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Beklager. Et barn het Harry f. 1920, ikke Harald. Og farsøster var hans halvsøster Petra Lisø. Om mora til Harry flyttet til Sjørdal, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Johnsen

Hallo! Harry Lisø var en kjent person på Stjørdal. De er en liten familie i Stjørdal og tar jeg ikke helt feil så heter den ene sønnen Harry også. Det er mulig at det står noe om dem i de nyeste slektsbøkene fra Stjørdal, men jeg er litt i tvil. Ellers så bor noen av den familien der ennå. Så du kan jo prøve å få kontakt med dem gjennom avisen.Lykke til!mvh Tordis Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.