Gå til innhold
Arkivverket

[#63635] Astrid Gudrun Olsen f. 1899 i Christiania


Gjest Arne Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Hansen

Dette vet jeg om Astrid: Hun ble født i Christiania 14. desember 1899. Foreldre: Ole Christian Olsen og Karen Kristine Michaelsen. Familien reiste til Saskachewan i USA i 1902. Astrid ble senere gift i Kanada (Vancoulver Island) med Kristoffer Johannessen fra Karmøy.Hva kan det finnes ut om Astrid. Jeg vet minst om henne før giftemål.Mvh Arne Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Hansen

jeg skal spørre på en bedre måte:Hvor ble Astrid født og døpt? Hvor kom hennes foreldre fra? Kan familien finnes på skipslistene til USA?Mvh Arne Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dette må no vera rett!Det står forresten som anmerkning ved dåpen til Arthur, ægteviet i Oslo 1893.Venleg helsing Mariann.PS:bra jobba Hege :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Hansen

Dette var imponerende arbeid, Hege. Dette hadde jeg aldri klart selv på så kort til, om i det hele tatt!For meg var dette nye opplysninger, men at det var en forbindelse til Nesodden har jeg hørt en gang.Her har jeg fått flere ting å jobbe videre med!Min kone er i nær slekt med Kristoffer, ektemann til Astrid Gudrun. Han ble forresten 101 år.Mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.