Gå til innhold
Arkivverket

[#63669] Christopher Lorentz Buck og Anna Adeler Christensen i Trondheim - kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Lovisa Busch (Christophersdotter) Buck var fødd i Trondheim 23.11.1811. Foreldri hennar var handelsmann og konsul Christopher Lorentz Buck og kona Anna Adeler (Olsdotter) Christensen, som ifølgje FamilySearch gifte seg i Kristiansand, Vest-Agder 15.5.1790. Anna er oppgjevi vera dotter av ein Ole Christensen og kona Maren Kolderup.Er det nokon som kjenner til denne huslyden og som kan fortelja meg:* Kvar hadde Christopher Lorentz Buck opphavet sitt ifrå? Kva heitte far hans?* Kvar hadde Anna Adeler Christensen opphavet sitt ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Steinar Hansen

Jeg kan ikke hjelpe så veldig mye, men iflg. Wilhelmine Brandts 'Slægten Benkestok' var Christopher Lorentz Buck født i Hammerfest 12.7.1762. Kona var iflg. samme kilde fra Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Øvergaard

Christopher Lorentz Buck var sønn av Peter Christan Buck f.1723 Helsingør og Anne Marie Elisabeth Kraft f.1725. Han var bror av min 4tipolderfarmange hisen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Lars Steinar, Grethe og Knut for flotte og utfyllande opplysningar om denne huslyden. Eg har fått svar på alt eg mangla.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Noer

Christopher Lorentz Buck var min 3tippoldefar. Om du vil ha hans forfedre så har jeg dem til min 13tippoldefar. Hentet fra PT og NST og Hvem Forsker Hvad.mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.