Gå til innhold
Arkivverket

[#63699] Opplysninger om Edel Kathrine Vangen og Alf Stern, eller Stjern.


Gjest Gisle Ottar Wold
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Ottar Wold

Søker kontakter på øya Hitra om ekteparet Edel Kathrine Vangen og Alf Stern eller Stjern har vært bosatt på øya, og om de døde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg vet ikke om denne Edel Vangen har noe å gjøre med den du søker?Her er en gravstøtte på DIS gravminner: Mulig du må dobbeltklikke på lenken for å få fram bildet?LenkeMvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

På DIS gravminner fant jeg også en Alf Johannes Stjern f. 3 jul 1943, død 1998, ID nr. 1361525, om det kan ha noe med den mannen du etterlyser?Du finner mange Stjern- og Stern ved søk på gravminnene.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Samme tema: 63624: Ætlinger etter Edel Kathrine Vangen og Alf Stern-eller Stjern Edel Katarina Wangen ble konfirmert i Lademoen kirke i 1930, adresse Frostav. 6: Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Lademoen i Trondheim, Klokkerbok nr. 605C09 (1930-1933), Konfirmerte 1930, side 2. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2730&idx_id=2730&uid=ny&idx_side=-4>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charlotte Hagen

Jeg tror det Gisle Ottar ønsker er informasjon om Edel Kathrine og Alf Stjern og hvor det ble av de.Slik jeg kjenner historien arvet Edel Kathrine eiendomen Trøa/Trøen under Stene på Kvenvær etter Edels halvbror Alfred Vangen (f. Statsbygda) (Alfred døde på 40-tallet mens kona Marie/Maria døde ca 1975). Det sies at Edel K og Alf flyttet til Trøa og at de muligens døde der.Håper det er greit at jeg utdyper litt her Gisle Ottar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Vielsen til Edel Kathrine og Alf Sterner (?) i Lademoen kirke i 1932: Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Lademoen i Trondheim, Klokkerbok nr. 605C07 (1922-1942), Ekteviede 1932, side 99. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2729&idx_id=2729&uid=ny&idx_side=-100>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.