Gå til innhold
Arkivverket

[#63716] Foreldrene til Ole Petter Fredriksen f. i Fredrikstad


Gjest Lars Otto Fredriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Otto Fredriksen

Kan noen hjelpe meg å finne foreldrene til Ole Petter Fredriksen f. 1859 i Fredrikstad. Gift med Sigrid Olsen f. 1874, Homme (Gyland)Ole Petter døde 1919 i Vanse. (Vest Agder) Han er min oldefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Otto Fredriksen

Det er god mulig at du har funnet den rette. Kunne ikke finne ham i kirkebøkene. Jeg mener og ha hørt at han først var gift med ei i Mandal, for min bestefar, Otto Randulf Fredriksen, skal ha hatt noen halvsøsken der. Ole Petter Fredriksen var Bakermester med eget bakeri.Jeg har visst ikke helt treningen i å søke i disse arkivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Lenken virker ikke, men her er vigselen mellom Karen og Fredrik Kildeinformasjon: Østfold fylke, Skjeberg, Ministerialbok nr. I 6 (1846-1858), Ekteviede 1855, side 425. Permanent sidelenke: Lenke (par ne 25)Hennes far er Engebret Larsenmvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Otto Fredriksen

Beklager det med lenken. Skal si du er flink og rask med å lete i kirkebøkene, misunner deg. Jeg har ofte en tendens med å sette meg fast. Ikke bare å være nybegynner på slektsforskning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Bare hyggelig å kunne hjelpe.Du kommer fort inn i søking og leting i kirkebøkene og folketellingene. Lykke til videre med letingen.mvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.