Gå til innhold
Arkivverket

[#63765] Nyoppdaget onkel i Trondhjem


Gjest Odd Einar Tømmerås
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Einar Tømmerås

Torsdag kveld fikk jeg vite av min mor at hun trodde hunhadde en bror i Trondhjem . Lite å gå etter , men glimrendehjelp på DIS førte til jackpot. Min onkel var dessverregått bort.Da går jeg ut fra at det er greit å nevne navn ognummer.Min onkel her Martin Asbjørn Evjen 11.2.27-7.3.2005Gravlagt på Moholt. Har sendt mail til offentlige kontorprester osv. i et forsøk på å finne etterkommere.Hvis noen her på bruket kjenner til etterkommere vær såsnill å sende meg en mail. 2 søsken på 70 og 77 venteri spenning for å få høre om Martin Asbjørn Evjen haddeetterkommeremail tove.anita.nilsen@gmail.comhilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Larsen

Du kan ringe kirkegårdskontoret der han er gravlagt, spør etter gravvergen, altså den som har ansvaret for grava.Dette er vanligvis uproblematisk, skulle det være vansker kan du be om at kirkegårdskontoret kontakter gravvergen og oppgir ditt telefonnummer. Jeg har gjort begge deler med suksess. Mvh Kåre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Takk for tipsene !Har mailet kirkekontoret Har også sett nærmere på adressamen som ekstrem amatør på dette kom jeg ingen vei .Det hadde vært kjekt med en ny slektning til jul !!!!hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Tusen takk for all hjelp , mailer osv. Har nå funnet enkasmed navn og adresse og telefonnummer.Takk alle sammen !hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.