Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#63789] Nils Andersson Mjelve i Molde - døydde 1887-1893 - kvar er kyrkjebøkene?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Nils Andersson Mjelve, fødd i Hafslo i Sogn 10.1.1825, gifte seg i Molde 28.9.1855 med Gjertrud Marie, kjend som Marie Arnesdotter, fødd Elvsås i Bolsøy 29.6.1830. Nils og Marie vart buande i Molde der Nils var skipstømmermann. Nis levde i 1875, men må vera avliden før 1897, for då flytte Marie som enkje til Christiania der ho døydde på Vorfrues hospital 6.8.1901.No har eg bladd gjennom kyrkje- og klokkarbøker for Molde by 1876-1898, men finn ikkje dødsfallet hans Nils! So ser eg at åri 1887-1893 ikkje fins på Digitalarkivet. Kvar er den/dei bøkene vortne av? Nokon som veit?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Ove Hattrem

Ta meg ikke på ordet, men jeg ble en gang fortalt at noen bøker for Molde for denne perioden gikk tapt i brann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.