Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#63792] Otto Groth i Christiania (1910) - kven var han?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Sakførardotteri Margit Jensdotter Aars frå Christiania, fødd i Skien 25.5.1881, gifte seg i Christiania 3.9.1910 med Otto Groth.Margit Groth døydde i Oslo 9.6.1939 og er då kalla ''enkefru'' Groth.Men kven var denne Otto Groth, som Margit var gift med?Eg ser av FT1900 ein Johan Otto Emil Groth, tollkontrollør i Drammen, som var fødd i Bodø 1866, men han var då tydeleg nygift. Kan det vera han?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Har du noen anelse om hvor i Kristiania de ble gift? Tror jeg har lett igjennom alt der uten å finne noen vielse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Diverre, eg veit ikkje kvar i Christiania dei vart gifte. So vidt eg hugsar, kjem datoen frå ei ættebok for Aars-ætti...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Dåpen til Johan Otto Emil, nr.12 1867 Bodø Lenke Jeg klare ikke å lese morens fornavn, men i FS står hun oppført som Jørgine Petra Iversdt. Lund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Margit Aars og fam. i 1900 Lenke Den gateadressen hørte under Uranienborg og Frogner krets i 1900

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.