Gå til innhold
Arkivverket

[#63815] DK; København; gater - menigheter/sogn 1700-tall


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Takk igjen Bente.Trodde jeg kunne logge meg på Dis-Danmark med mitt norske passord, men fikk ikke det til. Så derfor kan jeg bare lese, ikke skrive. Er det noen som har tilgang til Dis-Danmark som kan tenke seg å legge inn 'hjelp om oppslag'?Ja Oeders 1771 er sjekket, likeså FT 1787. Der fant vi jo noen etterkommere.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Aaris

Du må bare opprette en 'brugerprofil' ved at klikke på Log ind, her kan du lese om hvordan (trenger ikke å være medlem):Lenke opretter jeg en brugerprofilDet er ikke noe vanskeligt og må da også være enklere enn å ha mellommenn, samt du kanskje selv vil ha lettere for å få gehør(hjelp).Jeg har p.t. en del andre aktiviteter på gang og har derfor ikke mere tid.Mvh Bente Aaris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg har opprettet en brukerprofil.Nå må jeg klare å finne ut hvilke kilder jeg skal be om oppslag i. Håper at Terje, evt andre som har kunnskap om dette, leser innlegget og kan hjelpe meg med å definere aktuelle kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.