Gå til innhold
Arkivverket

[#63836] Simon Andreas Olsen og kona Christiana Marie Jonette på Raftstrand i Hadsel?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Simon Andreas Olsen, fødd på Åndstav i Hadsel 8.4.1866, gifte seg i Hadsel 13.11.1890 med Christiana Marie Jonette Olsen, fødd på Raftstrand i Hadsel 24.10.1869.Simon og Christiana tok over som plassfolk etter foreldri hennar på Raftstrand under Raften i Hadsel og budde der i 1900, men den seinare lagnaden deira er ukjend.Eg ser seks born i denne huslyden:* Ella Oline, fødd i Hadsel 7.3.1891* Ole Kristoffer, fødd i Hadsel 30.8.1892* Sigfred Konrad, fødd i Hadsel 10.7.1894* Hartvig Olsen, fødd i Hadsel 1896 (finn han ikkje i kyrkjeboki!)* Helene Katinka Olsen, fødd i Hadsel 9.4.1898* Hilmar Olsen, fødd i Hadsel 30.5.1900 (finn han ikkje i kyrkjeboki!)Er det nokon med lokal kunnskap i dette området som kan hjelpa meg finna:* Dato og stad for dødsfallet til Simon Andreas Olsen?* Dato og stad for dødsfallet til Christiana Marie Jonette Olsen?* Kor mange born fekk Simon og Christiana i alt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Gravplassen til Simon Andreas Olsen, død 5.4.1935 [url="http://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=2154110>Lenke, se også LenkeOg kona Christiana Marie, d. 29.09.1950, jordfestet 07.10.1950: Lenke og Lenke Mulig du alt har disse registreringene, men jeg tar dem inn:• Ella Oline, fødd i Hadsel 7.3.1891 – dette er antakelig gravstedet til Ella Oline: Lenke• Ole Kristoffer, fødd i Hadsel 30.8.1892 – kan dette være gravstedet hans? Lenke• Sigfred Konrad, fødd i Hadsel 10.7.1894 Finner denne gravstedsregisteringen – kan det være Sigfred Konrad? Lenke og Lenke• Hartvig Olsen, fødd i Hadsel 1896 – gravstedet. Lenke• Helene Katinka Olsen, fødd i Hadsel 9.4.1898• Hilmar Olsen, fødd i Hadsel 30.5.1900 - kan dette være gravstedet til Hilmar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette kan nok være gravstedet til sønnen Eliot, selv om den oppgitte fødseldatoen er 31.05.1902 og ikke 30.05.1902 som det står i kirkeboka (innlegg 3) LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne og Grethe for mange kjempeflotte innlegg med spennande opplysningar. Spørsmåli mine er på det næraste løyst, men følgjande problem står framleis med ''uklåre'' svar:* Kvar i Hadsel døydde Simon og Kristianne Olsen og kvar budde dei på den tidi - framleis på Raftstrand?* No har me i alt åtte born etter Simon og Kristianne, men dei kan vel godt ha fått fleire etter Johan i 1904?Kanskje lyt me finna nolevande etterkomarar i Hadsel for å få svar på desse spørsmåli...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Ser at ikke alle lenkene fungerer helt som de skal, men av gravstedsregistreringen på Simon og Kristiana framgår det vel at de fremdeles bodde på Rafstrand. Klippe dette ut av registreringen: Id 2154110Fornavn Simon AndreasEtternavn OlsenBosted Raftstrand-----------------------------Id 2154185Fornavn Kristianne MarieEtternavn OlsenBosted RaftstrandGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for nye innlegg om denne huslyden. Jau, det stemmer nok at dei budde på Raftstrand då dei døydde; eg las den førre meldingi litt for kjapt...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.