Gå til innhold
Arkivverket

[#63848] Hedmarksregisterets Toten-saker fra 1318-1684. Vel 60 kort. Noen som vil ha?


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Rustad

Det er flott med slike ildsjeler som deg - som legger ned så mye arbeid og attpåtil deler det med andre!For en rotfast Totning er dette stort. Tar imot med takk! to-ru krøllalfa online punktum no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Toten-saker 1318 - 1684 Kommer det som en CD eller hur eller paa internettet ?? Husk at jeg betaler gjerne utgiftene. Hilsen og takk Helge R. Naess 42 Kings Paddock Hampton TW12 2EF England helgen@talktalk.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Lars Ove;Kan jeg bruke databasen Hedmarksregisteret her på DA til å finne ut om jeg har behov for kortene, og kan jeg evt bare motta noen kort???Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Heljar (10)Dette var kun en prøveskanning for å måle responsen, og jeg vil etterhvert legge dette ut på hjemmesiden men da ikke sortert geografisk, men etter årstall. Toten var ikke Spangens primærområde, ei heller Oslo, så derfor gjorde jeg dette for å teste litt.Arnfrid (12)Når jeg får skannet kortene, i første rekke de fra ca 1580 til ca 1650, og lagt de ut på hjemmesiden, så kan du enkelt gå inn der og finne den saken du vil se nærmere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.