Gå til innhold
Arkivverket

[#63852] oppslag i Masfjordb.1


Gjest Gunn Kallekleiv
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Kallekleiv

Kan noen som har Masfjord 1 sjekke denne karen for meg: Ole Hanson f.1811 i Hatlevika i Masfjorden .¨Ønsker å vite hvem foreldre og besteforeldre var .Hilsen gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Hei Gunn ! Faren var Hans Olson Hatlevik f 1786. Gift i 1810 med Siri Olsd Haugsøy f 1784 i Torsvik død 1821.1822 gift med Ingeborg Hansd Nappen fra Gulen 1784-1870. Hans eldst av 10 søsken. Foreldre til Hans: Ola Sjurson Hosteland f 1743. Gift i 1770 med Anna Hansd Hatlevik 1744-1837. Hans nr 7 av 8 søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Kallekleiv

Min feil,jeg mente Ole. Nils Olesen f,1848 foreldre Ole Hanson og Lisbeth Thomasdatter.Uekte barn.Finner Ole gift med Lisbets søster Alis i 1848 på Litlås i Austreim.Hilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Det står ingen ting om Ole Hansson i Masfjordboka, bortsett frå at han er fødd 1811. Det kan tyda på at han har flytta frå bygda. Det kom ein ny familie i Hatlevika etter at Hans Olson slutta som bonde.Med helsing Alf Strand, redaktør for site utgåve av Masfjordboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.