Gå til innhold
Arkivverket

[#63900] Ragnar Dahl


Gjest Lena Dyrdal Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lena Dyrdal Andersen

Dette er angående far til min far. Far til Kåre Dyrdal hed ifølge kirkebogen i Sandviken Ragnar Dahl og var Skomaker. Andet kunne jeg ikke læse. Jeg vil gerne spørge om jeg kan få nogle oplysninger fra jer om hvor og hvornår RAgnar Dahl var født eller andre oplysninger som der er opgivet om ham. Grundet der findes en håndfuld Ragnar Dahl. Min far hedder Kåre (Ragnar) Dyrdal og han er født d.30 apr. 1924 i Bergen og døbt i Sandvikskirken d. 11. maj 1924. Hans mor hed Hansine Dyrdal født i 1897 i Dyrdal i Sogn. Håber dere kan hjelpe. Venlig hilsen Lena Andersen, Danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

I Fødselsregisteret står det at barnefaren skal være ca. 27 år og ugift:Permanent bildelenke: LenkeDet er nok gitt få opplysninger om barnefaren. Vi kan sjekke om det er kommet fram supplerende opplysninger i melding til Fylkesmannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena Dyrdal Andersen

Tak for svaret!Jeg tror ikke min farmor har vidst mere og derfor har hun ikke kunnet give flere informationer. Men hun havde nok hans adresse for hun skrev et brev til ham. Min farmor mødte ham i Ringerike ved Hønefoss i 1923. Kan Ni eventuelt vise mig videre til det sted hvor jeg kan spørge vedrørende militærruller. Jeg tror militærforlægningen der er lukket for nogle få år siden måske hed det Røyset eller Røyken.Venlig hilsen igen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.