Gå til innhold
Arkivverket

[#63911] Wadel


Gjest Knut Øvergaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Øvergaard

Søker etterkommere av en tiptipolderfar Carl Andreas Wadel f.1800Måsøy d. 1862 Kristiandsund Var først g.m.Birte Monsdatter og skal da ha hatt tre barn hvorav en var min tipoldermor ble så gift på nytt med Anne Johanne Irgens. De hadde mange barn.I folketelling av 1865 finner jeg 2 en Hartvig bosatt i Hammerfest og 2 i Møre og Romsdal,Hanna og Carl Johan.Som en lten kuriosit var hans barn i 2 ekteskap min tipolderfars tremenninger. mange hilsen Knut Øvergaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Dette er vel den Carl Johan du har funnet i 1865-tellinga:[url="http://www.familysearch.org/eng/search/AF/individual_record.asp?recid=15545142&lds=0&region=-1&regionfriendly=&frompage=99>Lenke En Edward med samme foreldre:Lenke Elise,som døde samme året hun ble født:Lenke Emil:Lenke Fredrik,forsvant på sjøen:Lenke Gunhild,døde 2 år gml:Lenke Ny Gunhild i 1858:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Øvergaard

Hei Anne de er alle hans barn husker ikke feil skal ha hatt tre i første og 17 i andre den siste født når han var 58 Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Imponerende !!! Da skal du få litt å jobbe med når det gjelder etterkommere,ikke sant? Fant forresten en gutt født uekte i Bodø,sønn av Hartvig Johannes Wadel:(nr.216)Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.