Gå til innhold
Arkivverket

[#63914] Margit Kittelsdotter Brynildsrud (Øien), fødd i Tinn 1867 - utvandra i 1891?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Margit Kittelsdotter Brynildsrud eller Øien, fødd i Tinn 20.2.1867, skal, ifølgje FT1930 (Fillmore Co., MN) ha utvandra til Amerika i 1891, men eg kan ikkje finna denne utvandringi korkje i passasjerlistene over Christiania eller i kyrkjebøkene frå Tinn.Har eg oversett noko? Finst det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg kva år Margit utvandra?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Litta for kjapt svar! Jau, eg har sett denne Margit Kittelsdotter, men det kan ikkje vera ho! Foreldri til ''mi'' Margit var Kittel Kittelson og Kari Taraldsdotter, og dei fekk born i Tinn like fram til 1877!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne for kjempebra innlegg! Dette må vera ho som utvandra til Peterson, Filmore Co., MN!Problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.