Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Lars E. Øyane

[#63914] Margit Kittelsdotter Brynildsrud (Øien), fødd i Tinn 1867 - utvandra i 1891?

Recommended Posts

Guest Lars E. Øyane

Margit Kittelsdotter Brynildsrud eller Øien, fødd i Tinn 20.2.1867, skal, ifølgje FT1930 (Fillmore Co., MN) ha utvandra til Amerika i 1891, men eg kan ikkje finna denne utvandringi korkje i passasjerlistene over Christiania eller i kyrkjebøkene frå Tinn.Har eg oversett noko? Finst det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg kva år Margit utvandra?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Guest Litta Olsen

HeiJeg finner en Margit Kittelsdatter fra Tin, men alderen stemmer ikke. Du kan jo se på familien, hvis du ikke har sett det før:Lenke

Guest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Litta for kjapt svar! Jau, eg har sett denne Margit Kittelsdotter, men det kan ikkje vera ho! Foreldri til ''mi'' Margit var Kittel Kittelson og Kari Taraldsdotter, og dei fekk born i Tinn like fram til 1877!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Guest Arne Solås

Her stemmer alder og emigrasjonsår. 'Fin' skal vel være Tin, - men Svensk? Kanskje en feilinnførsel? LenkeMvh. Arne.

Guest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne for kjempebra innlegg! Dette må vera ho som utvandra til Peterson, Filmore Co., MN!Problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.