Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kristian Hunskaar

[#63945] Hedrum genealogiske sider

Recommended Posts

Gjest Kristian Hunskaar

Mine slektsnettsider, 'Hedrum genealogiske sider', er for tida ikke tilgjengelig. Sidene lå på et område under Universitetet i Oslo, men da jeg ikke lenger er student, har min brukerkonto - inkludert nettsidene - blitt slettet.Filene er imidlertid i behold, slik at jeg etter hvert vil kunne legge ut kildestoffet på http://www.hunskaar.no/kristian/.Takk til alle som har benyttet 'Hedrum genealogiske sider'.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Hei igjen! Takker for informasjon. Jeg har hatt stor glede av din Hedrumside, og er glsd for at du legger ut en ny!Lykke til!Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Skjelland

Jeg slutter meg til Gunn og er glad for at vi fortsatt vil få tilgang til verdifullt stoff.Mvh. Solveig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Oddbjørn Johannessen

Samme her!Mvh Oddbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jørn Olsen

Det var bra at kildestoffet ditt fortsatt blir tilgjengelig. Siden din har vært veldig nyttig.mvh Jørn Olsen Skien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Kjempefint! Takk skal du ha!Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.