Gå til innhold
Arkivverket

[#63946] Christen Kristensen Brakstad og Johanna Ovidia Rasmusdatter


Gjest John Rønnevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Johanne Ovidia Brakstad, født 14. desember 1888 i Kvinnherad, døde på Lien i Stord 4. august 1927. Hun var da gift med Kristen Kristensen Brakstad.Jeg har bladd gjennom dødsmeldingene fra Stord i 1964, men fant ikke Kristen Brakstad nevnt der. Jeg fant heller ikke navnet i adresseboken for Stord 1955-56.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Rønnevik

Det jeg er på jakt etter er om denne Christen Brakstad er den samme som døde på Kjøkkelvik, døde i Bergen 1912-1972, løpenr. 426, død 25. august 1964. Fødselsdatoen er lik, bortsett fra sistnevnte står fra deg født 12. juli 1893.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Da Johanne Ovidia døde står det at hun etterlot seg enkemann og umyndige barn. Da Christen Brakstad døde står det at han var født i Meland 12. juli 1893. Han hadde tre barn fra første ekteskap, og to fra siste.Fødestedet er rett, fødselsdato er rett, men fødselsår avviker. Men alt tatt i betraktning kan det neppe være tvil om at det er samme mann. Det er ikke født noen Christen Brakstad i Meland 12. juli 1893.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.