Gå til innhold
Arkivverket

[#63951] Sysle Modum


Gjest Helen Johanne Berget
 Del

Recommended Posts

Gjest Helen Johanne Berget

Jeg leter etter disse. Maren Olava Andreasdtr. f.10.12.|849Hans Peter Andreasen Flannum Åsheim f.12.098.1852 Til USA Andreas Gotfredsen Skretteberg f.21.12.1885 USAGunda Gotfredsdtr. Skretteber (Barn utenfor ekteskap)f11.01.1895 Marta Kristine Gustavsdtr. f.23.01.1888 Kristiania. Hans Christoffersen . 10.11. 1886 AskerNils Christoffersen f.08.08.1884 USA Oscar Christoffersen f.12.04.1888 Sandsvær Magnus Christoffersen f.1893 USaElias Andreasen Flannum f.26.09.1859 USA Amund Andreseasaen Flannum f.1861 USAKan noen hjelpe meg MVH Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Takk Anne.De har reist til USA ,men det jeg lurte på er om noenen kan gi meg opplysninger om deres familier i Amerika.ER fra samme familie!MVH Helen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hole

Hei Helen,Maren Olava Andreasd. dør på Flattum 24/5 1911. Hun har hatt en datter, Anna Kristiane Larsd., som døde 25/1 1909 på Hellum.Her er Anna Kristianes dåp. Nr. 139 LenkeAnna Kristiane var g.m. Anders Johansen Aass og de hadde 7 barn:Asta Kristiane født 17/2 1893, Olga Mathilde født 17/4 1894,Johanne Elida født 24/3 1896, Johannes født 3/8 1898, Bjarne Ingeman født 13/10 1900, Arnt født 11/5 1902 og Ambjørg Kristine født 3/4 1904.Mvh Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Takk Arnt.Maren Olava Andreasdtr. var søster til min oldemor Elene.Jeg har en slektning på GeithusSønnen Thorbjørn Aas bor der !Faren til Thorbjørn hette Arnt.Johanne var gift med Per Kongsdelen og bodde på Drolsum.Det var nok som jeg trodde at Arnt var min mormors tremenning.Takk nok engang. Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Takk Arnt.Maren Olava Andreasdtr. var søster til min oldemor Elene.Jeg har en slektning på GeithusSønnen Thorbjørn Aas bor der !Faren til Thorbjørn hette Arnt.Johanne var gift med Per Kongsdelen og bodde på Drolsum.Det var nok som jeg trodde at Arnt var min mormors tremenning.Takk nok engang. Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.