Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Jan Frode Johansen

[#63955] Sogn og Fjordane: Monrad Egeberg f. 3/12-1880 i Florø , hvem var hans foreldre?

Recommended Posts

Guest Jan Frode Johansen

Monrad Egeberg f. 3/12-1880 i Florø , hvem var hans foreldre? Jeg finner ikke kirkebøker for aktuellt tidrom. Finner ham heller ikke i Folketellingen 1900 da han da muligens bruker patronym?Jeg har hørt at han skal ha vært sønn av en baker.MvhJan Frode :)

Guest Arne Solås

Det finnes en Monrad Ekeberg i Florø i 1900, men han skal være født i Bergen i 1884. Faren er bakermester. Lenke

Guest Bjørg Hukkelberg

Har funnet familien i Florø i FT 1900.De skriver navnet Ekeberg. Det står at Monrad er født i Bergen.Lenke

Guest Odd Lange

Du finner konfirmasjon til han og en tvillingbror her, men det ser ut til at fødselsåret du har oppgitt er feil. Det skal være 1884.LenkeMvh Odd

Guest Odd Lange

Beklager, det med tvillingbror er feil.mvh Odd

Guest Aase R Sæther

Bortsett frå at 'tvillingbroren' er to år yngre.

Guest Aase R Sæther

Der hadde du oppdaga det sjølv og, Odd!

Guest Jan Frode Johansen

Flott ! Tusen takk for rask og god hjelp. Resten skal jeg prøve å sjekke selv slik at ikke dere bruker unødig tid på det. Igjen mange takk :) Jan Frode

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.