Gå til innhold
Arkivverket

[#63963] Mangler en datter, kan noen hjelpe meg?


Gjest Berit K Grindheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit K Grindheim

Johan Hansen Eidsvåg f22 juli 1849 (døpt i Åsene sokn, og Synøve Dorthea Kaspersdatter f 22 juni 1849 (muligens født på Kinn). På dem har jeg barna: Peder Konrad Hansen Sigurd Bernhard Hansen Hanna Hansen. Jeg har hørt at de skal ha hatt ennå en datter, og jeg kan ikke finne noe. Men min tante påstår bestemt dette. Håper på hjelp. Mvh Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Serine døpt 5 okt 1879 Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Åsane i Åsane, Klokkerbok nr. A 1 (1870-1884), Fødte og døpte 1879, side 38. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Finner også en sønn Theodor Lyder f 1878 Kildeinformasjon: Bergen fylke, Sandviken, Klokkerbok nr. A 1 (1867-1879), Fødte og døpte menn 1878, side 68Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Denne Synneva Dortea Kaspersdtr. er søster til min oldemor Oleane Kirstine Kaspersdtr. f.1841. Har mange opplysninger om denne slekta. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Severine (Serine) Hansine f.17.4.1879, død 20.6.1939 Åsane. g.m Johan Andreas Eliasson Brungodt f.3.12.1880 på Ørsta, MR, død 11.2.1971 på Kvalsvik, MR Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Severine (Serine) Hansine f.17.4.1879, død 20.6.1939 Åsane. g.m Johan Andreas Eliasson Brungodt f.3.12.1880 på Ørsta, MR, død 11.2.1971 på Kvalsvik, MR Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit K Grindheim

Hei Johan Arthur Hansen Siden det ser ut som vi har felles slekt gjennom våre oldemødres søskenskap hadde vært fint om jeg kunne få mere informasjon fra deg om slekten til Synneva Dortea Kaspersdtr, slik at jeg kan få hjelp til å fylle ut manglende ledd. på forhånd takk mvh Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Send en mail til jo dot art alfakrøll online dot no - så skal jeg sende deg en hel del. Har du bilde av Synnøve Dorthea? Jeg har bilde av søsteren Oleanne og også av ene datteren til Johan og Synnøve Dorthea. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit K Grindheim

Fant mer enn en datter, fant en sønn i tillegg. Theodor Lyder født 1878 døpt 4 august 1878 i Sandviken, Bergen Fylke. Kan noen hjelpe meg med informasjon om han. Han er bror av min bestefar Peder Conrad Hansen f 1882 mvh Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Theodor Lyder ble konfirmert i Kristiansund i 1892 og hva som siden har skjedd vet jeg ikke enda. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit K Grindheim

Hei Igjen må jeg få takke for rask og flott hjelp.Jeg er imponert over all kunnskap og vennlighet, så takk for hjelpen. mvh Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.