Gå til innhold
Arkivverket

[#64089] Dødsmelding i Ringsaker 1904


Gjest Trond Øivindsson Lunde
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Er det noen som kan sjekke om det finnes noen dødsmelding etter Petter Pettersen som døde på Modalen sjukehus 9. september 1904, gravlagt i Ringsaker sokn 17. september, nr 23: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1502&idx_id=1502&uid=ny&idx_side=-229>LenkeEr interessert i hva det evt. står om hvor barna skal oppholde seg.Han bodde hos sønnen Johan på Kjosdalen vokterbolig i 1900: LenkeHan kom fra Fløtten av Tynsåk i Eidsvoll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg sitter på SAH nå og har tatt bilde av meldingen. Jeg kan legge den ut her i ettermiddag, eller du kan sende meg en mail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Trond!Dette problemet har ikkje nokon samanhang med Dødsmelding i Ringsaker, men eg ønskjer trekka merksemdi di til tema #65598 der det no pågår ein debatt om Olina Martinusdotter Sagmoen (1835-1921) som må ha utvandra frå Eidsvoll i eller kring 1860. Har du som Eidsvolls-ekspert supplerande opplysningar om denne huslyden og særleg om Olina?Hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.