Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Harald L. Bakke

[#64101] 3 sysken frå Berle til Canada

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg ynskjer fleire opplysningar om 3 sysken frå Berle, Davik som i følge Bygdebok for Bremanger reiste til Canada. Dette er: 1. Amalie Bertine Ingebrigtsdtr. f. Ødegaard (Berle-Ødegaard) i Davik 1875 gift med Isak Bergeson Dalsbotten frå Bremanger Dei hadde gard i Berle, men emigrerte til Canada i 1917 etter at Isak hadde vore der ein del år og vorte britisk statsborgar. Dei hadde iallefall barna Jofrid, Borghild og Berge.2. Thor Johan Ingebrigtson f. p. Ødegaard 08.04.18843. John Annanias Ingebrigtson f.p. Ødegaard 18.01.1887Dei opplysningane eg ynskjer er bupel, evt. ekteskap / etterkommarar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Hallo Harald!Her ser du Thor og kameraten Johan Liseth i Boston, Massachusetts 30. april 1904. Thor skal til onkelen Jens Førde i Glendorado, Minnesota. Lenke Johan&ln=Odegaard&st=r&ssrc=&pid=1840590

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Hei Gunnar ! Takk for lenka til biletet, sjølv om den viste vei til ancestry.com istaden for biletet av Thor og John !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Harald!Lenka fungerer fint her hjå meg. Er det noko her eg ikkje har gjort rett? Eg brukar Ctrl C og Ctrl V som vanleg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Hei Gunnar !Hos meg får eg opp eit skjema med denne meldinga :We're giving you a FREE 14-day trial on Ancestry.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Line Osberg Eide

Ancestry er en batalingstjeneste. Kun betalende brukere vil få opp bilder.Gunnar må lagre bildet fra Ancestry på sin egen PC, og så laste det opp i her i et innlegg.- hanne line -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Hanne!Takk for tipset!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.