Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Mary-Ann Hersvik

[#64109] Olai Elias Mikaelson Batalden, hvor ble han av?

Recommended Posts

Gjest Mary-Ann Hersvik

Er det noen som har en ide om hvor Olai Elias Mikaelson Batalden f. 1874 befinner seg ved FT 1900. Siste spor er konfirmasjon i Kinn (Batalden) i 1888.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Det ligner veldig på denne fyrbøderenLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Jeg tror sikkert du har funnet rett mann, Carsten .Samtidig med at du skrev fant jeg en mulig kadidat her: LenkeJeg tror at din kandidat er mye sterkere, Carsten!Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Da er vel dette Oli Elias Mikalsons dåp i Kinn her fra kirkeboka 1874, se dåp 2 nr. 57.LenkeFar Mikal Olsen, mor Anne Johnsdatter?Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Og her er konfirmasjonen fra kirkeboka for Kinn 1888. nr. 23 på siden: LenkeOm noen vil lete etter han videre?Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Lurer på om dette kan være en søster av Olai Elias? Lenke Og Fjordane&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Kan dette tenkes å være vielsen til Olai Elias foreldre?LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Kan dette være Anne Johnsdatter som bestyrer huset her i 1865?LenkeGunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Siden jeg er i gang så legger jeg inn dåpen til datter f. 1867 og døpt her i Kinn. Dåp nr. 2 venstre s. 154: LenkeFinner ingen av foreldre under døde i Kinn etter 1900?De kan jo være døde tidligere, eller ha flyttet ut før?Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mary-Ann Hersvik

Tusen takk til dere begge! Fyrbøteren må uten tvil være den rette. Er ikke skipslistene tatt med når man søker i 1900-tellingen?Jeg ser Olai er oppført som bosatt i Kinn, men jeg finner hverken foreldre eller søstrene Anne og Juditte der. Men det får jeg legge ut i egen debatt.Takk igjen for hjelpen.Mvh Mary-Ann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.