Gå til innhold
Arkivverket

[#64109] Olai Elias Mikaelson Batalden, hvor ble han av?


Gjest Mary-Ann Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Mary-Ann Hersvik

Er det noen som har en ide om hvor Olai Elias Mikaelson Batalden f. 1874 befinner seg ved FT 1900. Siste spor er konfirmasjon i Kinn (Batalden) i 1888.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg tror sikkert du har funnet rett mann, Carsten .Samtidig med at du skrev fant jeg en mulig kadidat her: LenkeJeg tror at din kandidat er mye sterkere, Carsten!Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Siden jeg er i gang så legger jeg inn dåpen til datter f. 1867 og døpt her i Kinn. Dåp nr. 2 venstre s. 154: LenkeFinner ingen av foreldre under døde i Kinn etter 1900?De kan jo være døde tidligere, eller ha flyttet ut før?Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary-Ann Hersvik

Tusen takk til dere begge! Fyrbøteren må uten tvil være den rette. Er ikke skipslistene tatt med når man søker i 1900-tellingen?Jeg ser Olai er oppført som bosatt i Kinn, men jeg finner hverken foreldre eller søstrene Anne og Juditte der. Men det får jeg legge ut i egen debatt.Takk igjen for hjelpen.Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.