Gå til innhold
Arkivverket

[#64133] Thorø Olsdotter Duvdahl, f. i Lom 1875 - til Amerika i 1897 - kven var foreldri?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at Thorø Olsdotter Duvdah skal vera fødd i Lom 19.1.1875 (eller 1874?) og utvandra til Amerika i 1897. Foreldri vert oppgjevne som Ole Johannesson og Anna Olsdotter.Ved leiting i KB for Lom finn eg ei Thorø fødd 19.1.1875, men ho er dotter av ungkar Johannes Olson Lillehagen og jenta Marit Larsdotter Aurmoen ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6072&idx_id=6072&uid=ny&idx_side=-66>Lenke)MEN, eg finn òg ei Thorø fødd i Lom 15.7.1874, og ho er dotter av husmann Ole Johannesson Lillehagen og kona Anna Nilsdotter (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser at søsteri Anna Duvdal er fødd i Lom 12.7.1879, og her er foreldri oppgjevne som husmann Johannes Olson Duvdalen og kona Marit Larsdotter (Lenke). Etter dette kan det sjå ut som om Thorø #1 er den ''rette'' Thorø?Eg ser at foreldri gifte seg i Lom 23.5.1876. Her er Johannes kalla Blaker, medan Marit framleis er Aurmoen.Då kjem spørsmåli:* Kva heitte plassen under Duvdalen der denne huslyden budde?* Det ser ut til at Aurmoen var husmannsplass under Kvaleim i Skjåk - kan dette stadfestast?* Det ser ut til at Lillehagen var husmannsplass under Baker i Lom - kan dette stadfestast?Eg takkar på ny so mykje for alle gode tips?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Nei dette var helt på viddene - dette ser vel bedre ut - Oppland fylke, Lom, Ministerialbok nr. 7 (1863-1884), Fødte og døpte 1874, side 60, # L 69: LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai M Kveum

Folket på Duvdalen kom fra Lillehagen (Vetlhågån), begge under blakar. Ola Johannesen giftet seg 20/11-1852 i Lom m. Thore Olsdtr. Hegstad. Far: Ole Torstensen. De slo seg ned på Duvdalen under Blakar i nærheten av Lillehagen. Barn: 2. Johannes Olsen Duvdalen, f.1853 3. Ole Olsen Duvdalen, f.1861 4. Kari Olsdtr.Duvdalen, f.1851 5. Thorø Olsdtr.Duvdalen, f.1856 Ola Johannesen er ført opp i FT1875 som gift med Anne Olsdtr., f.1843, Skiager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe, Atle og Kai for nye spennande innlegg. Særleg var det godt å få vita kvar Duvdalen høyrer heime...! Problemet mitt er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai M Kveum

Det er fint at du er fornøyd. Jeg har hatt det litt travelt med å pusse opp for datteren min og har ikke fått fulgt godt nok med i debatten, men folket på Lillehagen og Duvdalen er 'mine' folk via min bestemor Tordis Lunna født Lillehagen. Jeg har notert at de dro til USA og at de var en tur i Norge på 70-tallet, utover det har jeg ingen ting. Kunne godt tenkt meg mer hvis det er muli8g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kai for siste innlegg. Eg attgjev frå manuskriptet mitt (Gards- og Ættesoge for Luster, band X, gnr. 150, Sætre):d. Ole E. Solvie, f. i Dane Co., Wis. 9.7.1856, d. i Starbuck, Minn. 17.10.1924. Ole gifte seg første gongen i 1879, dato og stad ukjende, med Inger Louise, kjend som Louise Pederson, f. i Trempealeau Co., Wis. 25.9.1862. Men Louise d. i Pope Co., Minn. 28.2.1896, og Ole gifte seg so att i Stevens Co., Minn. 6.11.1898 med Thorø Johannesdotter frå Blaker i Lom, i Amerika kjend som Thora Duvdahl. Ho var dotter av husmann Johannes Olson i Duvdalen under Blaker, opphavleg frå Lillehagen under Blaker, og kona Marit Larsdotter frå Aurmoen under Kvaleim i Skjåk og f. i Lom 19.1.1875. Ho utvandra til Amerika i 1897 og d. i Minneapolis, Minn. 9.4.1957. Ole farma i New Prairie township, Pope Co., Minn. og fekk i alt ti born, fem frå kvart av ekteskapi.Foreldri til Ole Solvie, Erik Erikson (Solvi) (1822-1907) og Anna Andersdotter (Solvorn) (1828-1917) utvandra frå Hafslo i Sogn i 1847.Eg har diverre ikkje fleire detaljar om etterkomarar, men vonar dette er til litt hjelp likevel...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taryn Flolid

If Kai M. Kveum, who said that these Duvdal/Solvie family might be his relatives, he could email the Pope County historical society and see if they are still living in the area, or what the names of the children were.POPE COUNTY HISTORICAL SOCIETY 809 S. Lakeshore Drive Glenwood, MN 56334 320/634-3293 Administrator: Merlin Peterson Email: pcmuseum@wisper-wireless.com Hours: 10 - 5 p.m. Tuesday through SaturdayLocal Historical Organizations: Starbuck Depot Society Box 622 (mailing) Depot Lane Starbuck, MN 56381 Contact: Jeannie Pladsen, PresidentI did find the birth of one daughter that seemed to be Thorø Duvdahl's daughter for certain on the online birth index.Solvie, Esther Josephine Date of Birth: 17 Jul 1905 Mother Maiden Name: Duvdahl certid# 1905-21159 County of Birth: PopeThe index covers the years 1900 - 1934[url="http://people.mnhs.org/bci/search.cfm?bhcp=1>http://people.mnhs.org/bci/search.cfm?bhcp=1I also found their daughter Esther's death: MORTENSON, ESTHER JOSEPHINE Date of Birth: 17 Jul 1905 Place of Birth: OUT OF STATE Mother Maiden Name: DUVDAHL certid# 1985-MN-032240Date of Death: 14 Dec 1985 County of Death: HENNEPINMinnesota Death index page:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Til Lars E. Øyane, Jeg har ei nøtt som kanskje ikke er nøtt for deg. Kan du kontakte meg offlist ? haalaas(PÅ)online.no Hilsen Helge Hålåsæter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.