Gå til innhold
Arkivverket

[#64197] Sogn i Sverige


Gjest Kåre R. Nilen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre R. Nilen

En forfeder giftet seg i sokndal i Rogaland i 1812. Han oppgav å være fra Skie sogn i Sverrig.Vet noen hvor dette Skie kan være, eller hvordan jeg kan finne det?KRN

bilete5884.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre R. Nilen

Takk for info. Er Niels et navn brukt i Sverrige? Ingen i Skee heter Niels.Om vi ser på bildet, står det virkelig 'fra Skie Sogn i Sverrig'? Jeg blir usikker.KRN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre R. Nilen

Om der ikke finnes sogn med navn Skie, kan jeg være enig.Nils har jeg funnet, men ingen Niels. Hvor nøye var man med navnet til en innflytter.Finnes det utflytterregister i Skee?KRN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

Hei,Niels er uvanlig i Sverige. Når jeg sier vad jeg heter, 'Niels med e' så blir de fleste forvirret. Når jeg også sier 'Hegge med e' blir det enda verre ;-).Sockn i Sverige kan søkes på hjemmesiden http://aforum.genealogi.se/discus/ klikk videre på 'Ämnen' og 'Landskap' så finnes en lenk til 'Socken søk'. Det skall gi deg forsamlingsnavn som kan gi deg informasjhon om hvor kirkeboken befinner seg.Niels (med e)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Skee F2 1764-04-10 NILS Anders Asgiersson Barbro Nilsd Nedre Strängen Skee F2 1780-07-12 NILS Anders Hansson Taran Jakobsd Östra Hee Skee F2 1784-03-27 NILS inhyses Anders Andersson Anna Gudesd Heden Blomsholm Skee F2 1784-05-01 NILS Anders Ivarsson Barbro Eriksd Kangeröd Skee F2 1784-11-20 NILS Anders Nilsson Ingeborg Hansd Varp Skee F2 1786-02-08 NILS inhyses Anders Andersson Kerstin Gudesd Stene Skee F2 1788-03-25 NILS torpare Anders Jönsson Maria Persd Stenkasen Äng Skee F2 1789-08-02 NILS torpare Anders Nilsson Anna Olofsd Tegelbruket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.