Gå til innhold
Arkivverket

[#64206] Sannidal og Skåtøy Bygdebok, 1949


Gjest Kai-Samuel Larsen-Vigardt
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai-Samuel Larsen-Vigardt

I helgen har jeg skaffet meg Sannidal og Skåtøy Bygdebok, utgitt i 1949.Kan jeg være til hjelp for noen, med oppslag i bygdeboken ikke vær redd for å ta kontakt.Jeg kan også kontaktes på e-mail: kasaglar@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** eg har noen venner som kan ha interesse av ditt tilbud *** sender email direkte i dette nu *** mvh kjetil sigvart eidskard , Åmli i Aust-agder ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** eg har noen venner som kan ha interesse av ditt tilbud *** sender email direkte i dette nu *** mvh kjetil sigvart eidskard , Åmli i Aust-agder ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

* beklager dobbel sending *** jeg får ikke sendt email til deg - merkelig tilbakemelding - forsøker herved å legge inn det jeg spør om her - men det blir veldig rotete - ETTERSØKER ALTSÅ FORFEDRE OG EVT SLEKNINGER TIL DE TO ØVERST PÅ DENNE LISTEN *** Etterkommere etter Christen Larsen 1 Christen Larsen f: 1835 i Lundherred, Skåtøy .. Maren Anne Tommesdtr f: 1830 i Holden . 2 Karl Kristenson Berge f: feb 1867 i Skåtøy Kragerø T658-Klokkeren Skriv 29Feb.Men No Skuddår d: 27 feb 1957 i Treungen ..... Gunhild Turine Baremsland f: 27 jul 1871 i Treungen 1870? d: 10 mar 1960 i Treungen . 2 Kristen Kristenson f: 1871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Thorsen

Hei Kai-Samuel. Det mulig at du er klar over det, men du bør kanskje skrive hvilken bok det gjelder. For det er 3 bøker. Bok 1 handler om eiendommer i gamle Sannidal kommune. Bok 2 handler om eiendommer i gamle Skåtøy kommune.og bok 3 handler om foreninger, bedrifter og annen virksomhet i begge kommunene.Kjetil Sigvarts etterlysning handler om en familie som bodde på Kirkeholmen altså fra bok 2. Regner med at du har bok nr.1.Dessverre er det noen feil i bygdebøkene. En del er rettet opp i bok nr.3. Om du trenger supplerende hjelp, kan det godt være at jeg kan bistå med hjelp. Jeg har alle 3 bøkene pluss en del andre kilder. Hilsen Kerstin Thorsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** Kerstin - du antyder at du kan gi litt opplysning om Karl Kristensen - er veldig interessert - min email er *** eidskard#frisurf.no *** håper inderlig at debattforfatteren her ikke motsetter seg det jeg spør om - i så tilfelle ber jeg om unnskyldning *** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Christin Markussen

Hei :-)Jeg vet ikke om disse personene omtales i noen bygdebok, men jeg gjør et forsøk:Fra kirkebok:: Telemark fylke, Skåtøy i Skåtøy, Klokkerbok nr. I 2(1872-1884), Fødte og døpte 1880, side 129. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1409&idx_id=1409&uid=ny&idx_side=-133>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.