Gå til innhold
Arkivverket

[#64219] Olaf Strand f. 1909 – til Uvdal frå Tinn?


Gjest Anfinn Bernaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Anfinn Bernaas

Olaf Strand f. 15. mars 1909 på Kongsberg, men oppvaksen i Tinn (foreldre Hellek Olsson Strand og Birgit Olsdotter Ørneseiet Strand) er meg fortalt å ha døydd i Uvdal i 1979. Han skal vera gift med Margit Sveinsdotter Svimbil f. 29. november 1911 i Uvdal (s. 1437 i Uvdalsoga). Veit nokon bustaden mm. til desse to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

På DIS gravminner er det 4 Olaf/v Strand som alle er født i 1909, men bar en av dem døde i 1979. Men hans kone het Elsa, så det er nok bare et sammentreff. [url="http://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=1446624>LenkeDe er begravet i Berlevåg, Kolbotn, Skien/Nenset og Vannylven/Rovde.Du kan jo se der selv for det er kun bilder vi kan lage lenke til:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Om de ble boende i Uvdal og drev gård der burde de jo kunne finnes i bokverket som heter Norske gårder eller noe lign. Riktignok måtte du gå gjennom alle gårdene i Uvdal, men det er vel ikke en uoverkommerlig jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Takk til tips frå Kjellaug og Berit. Eg held nok framleis ein knapp på Uvdal sidan det er det eg har frå muntleg kjelde.Norske gardbruk – Buskerud fylke utgåva frå 1948 eventuelt utgåva frå 1990-talet er sjølvsagt ei relevant kjelde dersom det er grunn til å tru at ein person har hatt jordbrukseigedom. Men det veit eg ikkje. Dette er så langt fram i forrige århundre at det er vel så truleg at han hadde levebrød frå anna enn jordbruk, og han ikkje trong bu på ein landbrukseigedom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Ikkje har eg bøkane, og ikkje er noko kjent i område, men eg snakka nett med ei som er frå Uvdal.Ho sa du bør byrja lesa på side 1436 Nord Slåtta, og vidare til side 1438. Det skal du finne meir om denne familien, bl.a. at Olaf/Ole døydde 1975.Mvh Gro Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Jeg har sjekket på sidene Gro Berit nevner. Det jeg har funnet der er at Margit Sveinsdotter, f. 2911.1911 - d. 28.07.1992 ble gift med Olav Helliksson Strand fra Tinn den 21.11.1937. Som alle familier i Nore og Uvdal har de fått et familienr. (6649), men jeg har ikke registerbindet her så jeg kommer ikke videre. Skal sjekke på torsdag, hvis du ikke har fått noe mer informasjon fra andre får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Gro Berit: Under Slåtta finn ein Ole/Ola Sveinsson Svimbil (1905-75) og broren Olaf Sveinsson Svimbil (1906-1986). Ole/Ola blei verande på Slåtta. Olaf kom til Jonsjorden i Tinn. Likeså finn ein systrene deira Birgit (1909- ) og Margit (1911-92 ). Birgit blei gift med Jon Jonsson Neshaug f. 1890 i Tinn, Margit blei gift med Olaf Strand f. 1909, han oppvaksen i Tinn. Det er altså ekteparet Olaf Strand og Margit som er hovudpersonar for meg her. Eg finn ikkje meir ut om dei, men trur at dei blei verande i Uvdal sidan det er meg fortalt at han døydde i Uvdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Eg har funne han i Uvdalsoga! Olav Strand (som han er skriven der) f. 15. mars 1909 budde på Norlingsrud, Søre Mykkestu, Jemtland og Steinbu. Han døydde 30. august 1980. Hovudoppføringa er under bustadtomta Steinbu 61/25, jf. s. 1754. Fødselsdato og år stemmer, likeså namn. Så eg kjenner meg trygg på at identiteten hans er stadfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Torleiv Imingen

Jeg har Kåre Sønsteruds gard og ættesoge for Uvdal, og der står fam.6649 Olav Helliksson Strand. Det ser ut som de bare bodde der fra 1942-1945, og det første barnet fikk de i Norlingsrud (et ukjent navn for meg), men det kan jeg enkelt finne ut av hvis du trenger flere opplysninger. God jul hilsen Torleiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.