Gå til innhold
Arkivverket

[#64264] Villa Fredheim


Gjest Tor Ingar Syrstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Ingar Syrstad

Hei alle sammen.Jeg er stadig på leting i min litt forvirrende slekt. Har funnet ekteskapsinngåelse 27/3 1920 mellom Ingeborg Alfhild Margrete Solstad (Toftes gt. 28) og Karl Reidar Karlsson som 1900 bodde i Klemens gt. 4, men som i 1920 har adresse Stabekk, Villa Fredheim.Er det noen som kan hjelpe meg med å finne dem igjen etter 1920. Bosatte de seg i (på) Villa Fredheim, eller??????Mvh Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Ingar Syrstad

Hei Berit.Jeg er usikker på om han både jobber og bor på Villa Fredheim. Fant litt om Villa Fredheim nå på nettet. Det ble silt ut fra Blommenholm hovedgård i 1874, men vet ikke om det er denne Villa Fredheim det menes i ekteskapspapirene. Det var nok ingen i Karl Reidars slekt som bodde der i 1900.Jeg er veldig spent på om det er mulig å finne igjen folket her eller andre steder.Mvh Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Ingar Syrstad

hei igjen Berit.Jeg ble litt i utakt med deg der. Kan opplyse at begge ektefellene er lagerekspeditør. Er det en mulighet for at Villa Fredheim kan drive med noe, slik at dette er arbeidsplassen?????Mvh Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

De bor i Toftesgt når det første barnet blir født Oslo fylke, Paulus, Fødselsregister nr. 1 (1916-1923), Fødte og døpte 1920, side 139. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Ingar Syrstad

Hei Solveig.Dette var stort, tusen takk! Håper jeg klarer å finne flere barn eller andre hendelser i denne familien. Det skulle ikke forundre meg om du eller noen andre klarte og finne ut hvilke sprell broren,Karl Arvid Teodor gjorde også. Hadde nettet vært litt mer avansert skulle du fått en stor klem!!!Takk igjen. Mvh Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.