Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gunn-Anita Rysjedal

[#64302] Hjelp til tyding av kirkebok

Recommended Posts

LenkeI denne lenken finnes Rikke Martine Sørensdatter , som nr 3 i rekken. Hennes far er Søren Marthinie- så langt er alt greit. Men så er spørsmålet. hva står der med liten skrift like bak etternavnet hans? jeg har studert nå lenge og vel og klarer ikke å tyde det- Kan jo være stedsnavn og det er det jeg er ute etter. Klarer noen å tyde dette blir jeg veldig glad. På forhånd, takk!!! Mvh Gunn-Anita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lenke ops lenken virket ikke,men det gjelder kirkebok fra Domkirken i Bergen 1843 nr.129 barn Rikke Martine. Mvh.Gunn Anita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Tverå

Det står 'Skuespiller'.Du bruker ikke permanent sidelenke, og da slutter lenken å virke etter noen minutter. Den lenken du har oppgitt er til klokkerboka. Lenke til samme innførsel i kirkeboka: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for god hjelp. Mvh Gunn-Anita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen, Arnfrid. Tusen takk for god hjelp. Ja dette var jo veldig interessant også. Da forstår jeg så mye mer. Jeg trodde han var dansk og har forsøkt litt lett å søke etter ham i Danmark, men nå kan jeg gå mer direkte i søk etter ham. Dette var god hjelp, som alltid! Mvh Gunn-Anita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.