Gå til innhold
Arkivverket

[#64302] Hjelp til tyding av kirkebok


Gjest Gunn-Anita Rysjedal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn-Anita Rysjedal
LenkeI denne lenken finnes Rikke Martine Sørensdatter , som nr 3 i rekken. Hennes far er Søren Marthinie- så langt er alt greit. Men så er spørsmålet. hva står der med liten skrift like bak etternavnet hans? jeg har studert nå lenge og vel og klarer ikke å tyde det- Kan jo være stedsnavn og det er det jeg er ute etter. Klarer noen å tyde dette blir jeg veldig glad. På forhånd, takk!!! Mvh Gunn-Anita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Det står 'Skuespiller'.Du bruker ikke permanent sidelenke, og da slutter lenken å virke etter noen minutter. Den lenken du har oppgitt er til klokkerboka. Lenke til samme innførsel i kirkeboka: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn-Anita Rysjedal

Hei igjen, Arnfrid. Tusen takk for god hjelp. Ja dette var jo veldig interessant også. Da forstår jeg så mye mer. Jeg trodde han var dansk og har forsøkt litt lett å søke etter ham i Danmark, men nå kan jeg gå mer direkte i søk etter ham. Dette var god hjelp, som alltid! Mvh Gunn-Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.