Gå til innhold
Arkivverket

[#64317] To spørsmål, oppslag i bygdeboka for Masfjorden og kva krk.bok må


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

eg bruka for å finna opplysningar om fødde/vigde/døde, når eg _ikkje_ finn det i krk.bøkene for Masfjorden?Oppslaget gjeld på garden litle Matre, kva heitte mennene til Anna Olsdtr. f Kringlebotn? Ho gifta seg fyrste gong med Andreas (Martinus overstroke i krk.boka) Nilsen i 1890.Eg trur iallfall ho må ha hatt to (eller fleire :-), for dersom du ser her i FT1900, kan det sjå ut som det er nr. to.Er det nokon som har bygdeboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Hei Mariann! Masfjordboka 2 side 1059: Andreas 23/11 1866-15/ 4 1893. Anna 1/10 1868-19/1 1911. Barn: a Kristina Malena f 4/ 7 1891 b Andrea Annella 1893-1895. Hans Martin Kristenson Reknesøy 30/7 1875-25/8 1953. Han ble gift med Anna 7/4 1896. Han ble gift på ny 5/2 1914 med Bergitta Elisabet Larsd Hodneland f 1880 i Lindås. 5 barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hadde vore interessant og sett dåpen til Anna (dotter til Hans Martin og Anna), eg gløymde å skriva det i fyrste melding.Det var eigentleg den som gjorde at eg laga innlegget om at eg ikkje fann det eg leita etter i krk.boka.Anna (dottera) vart f.12.03.1901. Stod det ingenting om henne i bygdeboka?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Her er de 5 barna: a Andreas f 20/1 1897. 3 barn. b Karl f 6/4 1899-28/10 1960. Overkjørt i USA. c Anna gift 1926 med Erik Grindheim i Etne. 6 barn. d Olav f 29/ 6 1903.Poststyrer Manger. e Anton f 7/12 1905. 4 barn og 7 barnebarn oppført i boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen!Agnar: Det var fint du tok med giftarmålet til Anna i 1926, då vert det endå enklare for meg :-)Berit:ja, tenkte på det, at det er kanskje ikkje så mange innføringar i den boka, difor går det litt tregt, med å få ho utskriven.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Agnar: Beklagar at eg masar igjen, men kunne du gjera eit oppslag til? Eg lovar eg skal gje meg med dette :-)))Det gjeld foreldra til Anna Olsdtr. Kringlebotten, det var Ole Bottolfsen/Bottelsen og Malene Olsdtr.Dei gifta seg i Masfjorden 21.06.1863.Har prøvt 'Døde i Masfjorden' her på Dig.ark. utan hell, dei er her 1865: LenkeFinn dei ikkje i FT1900, kvar vart det av dei?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Hei Mariann! Du skal få lov å spørre! Ola Botolfson Kringlebotten 6/4 1842-1918. Malena Olsd Fanebust fra Lindås 1833(1834)-1919. Gården ble solgt 31/ 5 1894.De flyttet til ETNE og kjøpte 2 bruk i 1893.(Etnesoga 4 side 221).De døde også på Austrheim i Etne.De hadde 9 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

He,he, kom plutseleg på at kanskje nokon følte seg utelatt :-)), men då var du der!Jaha, så det var difor eg ikkje fann dei igjen!Takkar så mykje!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Etterkommarane i Etne brukar framleis Kringlebotten som namn. Ser du i telefonkatalogen, vil du sjå at dei er blitt mange. Mange er og fytta ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Heisan :-) Eg hjelper ei av etterkomarane deira med å finna(ho vil berre ha eit par generasjonar bakover) forfedrene sine, og med god hjelp av dykk har jo det gått som 'pinn i kuskit' :-))))Takk iallfall!Venleg helsing Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.