Gå til innhold
Arkivverket

[#64359] Etterlysning i USA


Gjest Tordis Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tordis Johnsen

Hallo! Jeg har hørt at det nytter og etterlyse folk i Usa. På familiesearch ser det ikke ut som det går an å etterlyse. Er det noen som kan si meg hvor jeg skal gå for å kunne sende en etterlysning til Usa.Mvh. Tordis Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Du kunne jo leggja ut etterlysingi her i Debattforum, so får me sjå kva me kan gjera..., eventuelt fortelja kva som vidare bør gjerast...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Johnsen

Hallo! Søsteren til min bestefar reiste til Usa i 1912. Hennes navn var Oleanna Birgitte Enge f. 1879 i Mo i Rana. Etter å ha sett skiftepapirer på hennes stemor funnet ut at Oleanna døde før 1938. Hun var gift med en som hette Jack Benzan (Benzon). De fikk barna Arvid William (ikke f.dato) og Hazel Benzan f. 1919 i Usa. Jeg hvet ingenting om hvor de bodde i Usa, når de døde og om de fortsatt har etterkommere i live i Usa.Trenger litt hjelp til å finne ut av det.Med vennlig hilsen Tordis Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.