Gå til innhold
Arkivverket

[#64372] Kristian Olson Rutledal (1874- ) - Gulen - Sogndal - Askvoll - lagnaden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kristian Olson Rutledal, fødd på Rutledal i Gulen 26.6.1874, gifte seg i Sogndal 26.1.1906 med Marta Iversdotter Berget, fødd i Sogndal 22.4.1877. Kristian og Marta pakta i fleire år prestegarden i Sogndal, men flytte i 1918 med seks born til ASKVOLL.Eg er på leiting etter opplysningar om den seinare lagnaden til Kristian og Marta, inkl. dødsfalli deira.Er det noko med lokal kunnskap i Askvoll som kan hjelpa meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

Hei Lars! Fra Askvoll bygdebok 2A side 276: Kristian Rutledal f. 1874 i Gulen. Kom hit 1918, paktar av prestegarden 1918-23, g.m. Marta Ivarsen, f. 1877 i Sogndal. Fam. fl. 1923 til Fjaler og visstnok deretter til Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hei Lars, visste du at den gode Kristian fikk en datter før han gifta seg med Marta Klausdtr Rutledal (1866-1944 og søster til farfar min) Dattera het Olga Sofie Kristiansdtr Rutledal og var født 7/10-1898 i Rutledal, Gulen. N° 43: Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.