Gå til innhold
Arkivverket

[#64383] Kvar vart av Sverre Magnus fødd i Bergen1894?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Sverre Magnus vart f. 25.10.1894(døpt 26.12.1894) med foreldre Mathias Elias og Grete Olava Madsen. Familien bur i Kaigt.3, i Bergen. Mathias Elias døyr i 1921, Grete Olava og Sverre Magnus bur i Vinjesgt.1 i 1924, men kvar vart han av etterpå?Dis sitt gravsted-register er sjekka utan resultat. Er det mogeleg å finna noko i dødsmeldinga etter mora? Grete (skrive Magrethe under ”døde i bergen”) Olava vart fødd 30.05.1859-06.10.1941Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Da moren døde i 1941 var det sønnen Sverre som tok seg av meldingen om dødsfallet, og han hadde samme adresse som henne, Øisteinsgate 4. Så han var bosatt i Bergen i 1941.Det nevnes en arving til, datteren Signe Pullich, Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som har eit godt forslag til korleis ein kan finna ut kvar det vart av Sverre etter 1941?Er det ei 'utklyppsbok' på Statsarkivet(i Brg.) med dødsannonsar slik som dei har i Stavanger?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dødsannonser i Bergen er ikke oppbevart ved Statsarkivet i Bergen, derimot har vi skifterettens registre.I 1958 var det 6 personer med navn Sverre Madsen i Bergensområdet, en i Laksevåg, en i Fana og fire i selve Bergen. Ingen av disse lar seg umiddelbart identifisere som mannen det er spørsmål om her.Sverre M. Madsen, Øisteinsgate 4, var butikkbetjent i adresseboken 1939-40. Sverre Madsen i Fana i 1958 var kjøpmann. Kan det være samme mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Kallekleiv

Hei.På bibloteket i Bergen har de mikrofilm av Bergens Tidende.Der finner man dødsanonsene,var senest innom der i går og fant noen jeg lette etter.Hvis du vil kan jeg sjekke for deg en gang i neste uke.Send meg en e-post ; gunn.kallekleiv@hotmail.com. med hilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Til Yngve: Takk så mykje igjen! Det er mogeleg at dette kan vera rett mann. Eg prøver eigentleg å hjelpa ei eldre dame med dette, har gjeve ho sjansen til å svara sjølv, men veit ikkje kva det vert til. Har ikkje fått svar kva ho trur(om det er rett eller ikkje) enno.Til Gunn: Takkar også deg for det generøse tilbodet, sikker på at niesa hans vil verta glad for dette!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Har no fått svar frå min 'informant', ho vil helst at eg fortset, ho seier og at det er mykje mogeleg rett mann som var kjøpmann.Ho lurar på (har ein formeinig laangt bak i hovudet :-)) om det kunne vera herreklær? Men dette er mykje mogeleg feil, iflg. henne...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.