Gå til innhold
Arkivverket

[#64397] Vefsn


Gjest Svein Edvardsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Edvardsen

HeiI forbindelse med forskning på Zahl-slekten søker jeg etterkommere av Michael Gyth Petersen's fire barn fra Skog i Vefsn, og de er Jørgen Dahl Michaelsen f. 1880, Johan Edvin f. 1882, Petra Regina f. 1887, og Andreas Edvin f. 1889.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Det er ikke så mye jeg kan bidra med sånn på stående fot.Johan Edvin Mikalsen ble gift 01.08.1913 med Johanne Karoline Tobiassen (datter av Daniel Tobiassen).Jeg finner følgende barn født i Mosjøen: Ane Bergitte, f. 25.02.1914 og Tobias, f. 13.03.1917.Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit johansen

I Adressebok med skatteligninger for Nordland 1926/27 finner jeg under Skog : Jørgen Dahl gbr -ole Guldbransen kaarm -Josef Gyth grb -Karl Skog gbr - Torolf J Skog gbr - Martin Tungesvik gbr/materialhdl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest André Martinsen

marit johansen, ytteren, 19.11.2008 01:20 (8) «I Adressebok med skatteligninger for Nordland 1926/27 finner jeg under Skog : Jørgen Dahl gbr -ole Guldbransen kaarm -Josef Gyth grb -Karl Skog gbr - Torolf J Skog gbr - Martin Tungesvik gbr/materialhdl»Marit Johansen, kunne du fortelle meg hvor du har funnet den boken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål André Jørgensen

Hallo, Marit! -Vil du se etter hvilke opplysninger du finner om Johannes Jørgensen, Ole Johan Adamsen og Petter Fredrik Kristensen? Alle bosatt i Brønnøy kommune.Mvh. Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.