Gå til innhold
Arkivverket

[#64410] Christopher Christopherson Bøe - f. 1812 - til Amerika 1850 m/son Ole -kvarifrå?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har motteke ei etterlysing frå Amerika som lyder slik:Christopher Chrostopherson Bøe, 38 år, og sonen Ole Christopherson Bøe, 12 år, utvandra i 1850 til Amerika.Det har vore anteke at dei kom frå Bø i Vang, men der finst dei ikkje, so kvar kan dei då ha opphav ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore S. Falch

En Kristoffer Bø nevnes i debatt-tråd 63303 om tenoren Alfie Boe. Lenken i den trådens innlegg nr.13 viser i det minste at det var en Kristoffer Bø i Sogndal i 1900, så da kan det jo kanskje ha vært en navnebror der på gården femti år tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne, Tore og Carsten for spennande innlegg. Med dei siste funni til Carsten er problemet løyst! Eg er imponert!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.