Gå til innhold
Arkivverket

[#64473] Olaf Nilsson Løken frå Nannestad (1862) - til Amerika 1885 - fleire detaljar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 for Blue Mounds township, Dane Co., WI syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Lökken, Ole Oct 1862 Nor Nor Nor farmer em 1885Lökken, Karn May? 1857 Nor Nor Nor wife em 1885 married 18 years 6/6 childrenLökken, Burnie May 1886 WI Nor Nor sonLökken, Dora Dec 1888 WI Nor Nor dauLökken, Otto Jan 1891 WI Nor Nor sonLökken, Lawrence ?? 1895 WI Nor Nor sonLökken, Milo Jun 1897 WI Nor Nor son~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Her manglar det eitt barn, som skal vera:Lokken, Minda, fødd i NOREG 7.5.1882.Då Minda døydde i Dawson, MN i 1964, vert det opplyst at foreldri hennar var Ole Nelson Lokken og Karen Edseth.Eg TRUR at Ole Lokken er identisk med: Oluf Nilsson Løkeneige, fødd i Nannestad 21.10.1862 (Lenke) (tvilling #132). Denne husklyden budde 1865 på Løkenstua under Løken i Nannestad:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Nils Thorsen Husfader g Husmand med Jord 1818 Nannestad Prgj.Dorthe Haakensdatter hans Kone g 1821 Nannestad Prgj.Christian Nilsen hans Søn ug 1854 Nannestad Prgj.Halvor Nilsen hans Søn ug 1862 Nannestad Prgj.Olaf Nilsen hans Søn ug 1862 Nannestad Prgj.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dette er nok Ole Nelson Lokken i Amerika, og når me dessutan veit at gardsnamnet edsethb finst i Nannestad, ligg det svært nær å tru at huslyden er komen derifrå.MEN, eg er ikkje i stand til åå finna korkje vigsli til Olaf og Karen eller dåpen til dotteri Minda i Nannestad. Er det eg som er blind, eller kanskje gifte dei seg ein annan stad? Christiania?? Ikkje heler finn eg dei utflytte frå Nannestad i 1885...Eg står fast og vonar at einkvan med lokal kunnskap kan bidra med å løysa dette problemet..:* Fullt ''norsk'' namn på Minda?* Dato og stad for fødsli til Minda?* Utvandringsåret?* Kven var mori?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei.Kan dette være Minda i innlegg 2? Kildeinformasjon: Oslo fylke, Vestre Aker, Ministerialbok nr. 12 (1894-1909), Konfirmerte 1896, side 27. Permanent sidelenke: Lenke nr 3.mvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for interessant innlegg. Men denne Minda må vera ei onnor... Minda Lokken gifte seg først i 1902 med Andrew Gilbertson og sidan i 1911 med Ole Kvam, og ho hadde ikkje born med dei namni som er nemnde her...Elles vert det i FT1920 sagt at ho utvandra i 1886, so kanskje det er rett år...?Slik lyder dødsmeldingi hennar frå Minnesota:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~KVAM, MINDADate of Birth: 07 May 1882Place of Birth: OUT OF STATEMother Maiden Name: EDSETHcertid# 1964-MN-010131Date of Death: 09 Oct 1964County of Death: LAC QUI PARLE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne for spennande innlegg!Dette må då vel vera ''våre'' folk, sjølv om det står dei er polakkar...! Då får me i alle fall prov for at dei utvandra i 1885, men kvifor finn me dei ikkje i kyrkjebøkene for Nannestad eller passasjerlistene for Christiania?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Etter at Arne (sjå innlegg #5) fann utvandringi til denne huslyden i 1885, er eg sidan ikkje komen noko lenger med det norske opphavet til dette parfolket. Eg har i dag på ny studert kyrkjebøkene for Nannestad, særleg Holter sokn, der både Løken og Edset finst som gardsnamn, men noko lenger er eg vel neppe komen.Oluf Nilsson Løken og Karen Edset er IKKJE vigde i Nannestad, og ikkje heller er dotteri Minda døypt der. Opphavet til Oluf har eg truleg funne før (sjå innlegg #1), og når det gjeld Karen Edset, so må det vel vera ei av desse konfirmantane:* Karen Olsdotter Edset-eiget, fødd 26.6.1856 og konfirmert her: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=531&idx_id=531&uid=ny&idx_side=-132>Lenke* Karen Mathea Gulbrandsdotter Edset, fødd 21.10.1858 og konfirmert her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.