Gå til innhold
Arkivverket

[#64485] Kristine Larsdatter, Sørøya, f. 1885-1895


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Kjenner noen til en Kristine Larsdatter som angivelig skal være født på Sørøya, Finnmark og senere flyttet og giftet seg med Peder Kristoffer Pedersen, Hadsel i Nordland.Han er født 1893 og de fikk første barn 1916, så de giftet seg antakelig mellom 1911 og 1916.Desverre har jeg ikke greid å finne dåpen til noen av barna. Jeg vet bare at hun døde 1934, Holmsnes, Hadsel.På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Det kan jeg prøve, ja. Takk for forslaget.Jeg håper jo at der skall stå noe om hendes opphav ved vielsen, for hun er vanskelig å finne i Finnmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Kanskje et skudd i blinde,men kan det være denne damen?Telling 1900Kristiane Larsen d ug Fatiglem 1893 Sørøysund .Bor på Berg i Sørøysund. [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=2016&kenr=001&bnr=0034&lnr=00>LenkeDåpen: Christiane,født 26/10-1993,Fælla,hjemmedøpt 26/10-1993,stadfestelsesdato 25/6-1994. Fisker Lars Jacob Mikalsen og hustru Inger Olsdatter LenkeKonfirmert i 1909(nr 5):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.