Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars Ove Wangensteen

[#64509] 10 millioner historiske bilder fra Life Magazine. Gratis for nedlasting

Recommended Posts

Gjest Morten Fjeldsaunet

Huffa Meg. Der gikk denna dagen fløyten! :-D Blir nok å bla i bilder nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergen mai (ikke desember) 1948

bilete5933.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bodil Brøgger

Morsomt bilde, selv om det sikkert ikke var like morsomt for alle de som skulle feire syttende mai.Men hvordan fant du bildet fra Bergen 1948? Hvis jeg klikker på 1940s, kommer det bare bilder fra Hawai i 1940-årene. Søker jeg i søkefeltet på Bergen, kommer det opp bilder av Edgar Bergen, Polly Bergen, Bergen Belsen o.l. Men ikke noen fra den norske byen. Søker jeg etter Norway, kommer det opp 200 bilder, mange fra Edvard Grieg'S Norway.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv: 'Bergen Norway', men det er bilder fra andre steder i 'Norway' også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Lothe

Fikk opp masse bilder når jeg søkte på Bergen. Har også søkt på navn og fått opp bilder av nærmeste slekta.Utrolig hvor mye som ligger inne her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Berit Tuft

Mange flotte bilder som vi kan studere, men de kan ikke publiseres. Se informasjon under hvert bilde, teksten 'For personal non-commercial use only' betyr at det ikke kan legges ut på hjemmesider, trykkes eller publiseres på annen måte. Fotografen innehar, sammen med Life Magazine, alle rettigheter og følgelig kan fotografiet kun publiseres/legges ut med fotografens/magasinets tillatelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.