Gå til innhold
Arkivverket

[#64509] 10 millioner historiske bilder fra Life Magazine. Gratis for nedlasting


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bodil Brøgger

Morsomt bilde, selv om det sikkert ikke var like morsomt for alle de som skulle feire syttende mai.Men hvordan fant du bildet fra Bergen 1948? Hvis jeg klikker på 1940s, kommer det bare bilder fra Hawai i 1940-årene. Søker jeg i søkefeltet på Bergen, kommer det opp bilder av Edgar Bergen, Polly Bergen, Bergen Belsen o.l. Men ikke noen fra den norske byen. Søker jeg etter Norway, kommer det opp 200 bilder, mange fra Edvard Grieg'S Norway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Lothe

Fikk opp masse bilder når jeg søkte på Bergen. Har også søkt på navn og fått opp bilder av nærmeste slekta.Utrolig hvor mye som ligger inne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Anne-Berit Tuft

Mange flotte bilder som vi kan studere, men de kan ikke publiseres. Se informasjon under hvert bilde, teksten 'For personal non-commercial use only' betyr at det ikke kan legges ut på hjemmesider, trykkes eller publiseres på annen måte. Fotografen innehar, sammen med Life Magazine, alle rettigheter og følgelig kan fotografiet kun publiseres/legges ut med fotografens/magasinets tillatelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.