Gå til innhold
Arkivverket

[#64514] Tyding av kirkebok Alvdal 1872


Gjest Reidar Oddløkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Reidar Oddløkken

Dette er flott Arne! Da skjønner jeg at han ikke er god å finne, men det er da funnet ut en del. Får sjå da om det blir opprettet et eget tema på`n etter hvert, det er kanskje litt mer synlig enn en kirkebok-forespørsel. Mvh Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Nei, det aner jeg ikke Reidar.Vi kan vel ikke helt utelukke at Syverin dro tilbake til hjemlandet etter en tid i 'utlendighet'. Kjenner du til når hans mor døde? Jeg tenker da på dødsmelding/skifte og hva som kunne stå der.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Nei Arne, jeg vet ikke når hans mor døde, tror hun var født i 1846, og senere gift Andersen, men dette kan hende Simon som har innlegg i denne debatten har bedre rede på? Jeg tror ikke denne karen vendte tilbake til hjemlandet, men nå kan det hende det blir opprettet et nytt tema på`n etterhvert. Mvh Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simon Trøan

Mor til Severin/Syverin, Mari Simensdatter, døde i 1935. Hun ble i 1875 gift med svensken Ole Andersen, de bodde på Øyanenget i Alvdal. Et eventuelt skifte skulle være å finne på Statsarkivet på Hamar. Jeg har opprettet nytt tema 64547.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.