Gå til innhold
Arkivverket

[#64579] LATIN; oversettelse ønskes av tekst fra Björgvinar Kálfskinn (Bergens Kalvskind)


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Jo Rune Ugulen

Det må først seiast at det ikkje er tale om tekst frå jordeboka Bergens Kalvskinn. Om det då brått vert like relevant å omsetja det, kan ein vel spørja seg om...Teksten, så langt eg kan sjå, er ein fotnote til kommentarane til P. A. Munch, og altså ikkje kjeldetekst. Den viser til to brev i samlingane til Universitetet i Oslo, og gjev nærare bestemt eit kort samandrag av innhaldet i desse to breva, frå høvesvis 1364 (priores) og 1389 (posteriores). Begge diploma finnest det betre regestar av i Regesta Norvegica, og Karin har alt gjeve att innhaldet i eitt av dei i den opphavlege tråden. Så eg ser ikkje heilt poenget med å omsetja meir enn det eg alt har gjort -- dessutan har eg ordbøkene på kontoret mitt, og der er eg ikkje før mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.